Bariery drogowe

//Bariery drogowe
Bariery drogowe2018-08-27T15:23:46+00:00

Bariery drogowe

Bariery drogowe U-14e (Separatory ruchu U-14e) to urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowane podczas zabezpieczania robót drogowych, wydzielenia stref tymczasowych itp. Produkowane bariery drogowe mogą być obciążane balastem z wody lub piasku jak również łączone w zestawy za pomocą wbudowanych w nie specjalnych zamków. W konstrukcji bariery drogowej zastosowano podwójną ściankę, która sprawia, że separatory te są wyjątkowo odporne na odkształcenia i uszkodzenia mechaniczne. Zachowują kształt i elastyczność w temperaturach od -30 do +50 stopni Celsjusza.

Bariery drogowe U-14e EROAD posiadają unikalną budowę, która umożliwia wkładanie separatora jeden w drugi, rozwiązanie, które pozwala na zmniejszenie kosztów transportu i składowania o 50%. Co przekłada się na mniejsze ryzyko uszkodzeń eksploatacyjnych (bariery drogowe nie leżą jedna na drugiej, lecz wsunięte są jedna w drugą). Dodatkową zaletą barier jest ich niska waga ułatwiającą instalację separatorów drogowych.

Bariery drogowe – Specyfikacja

Tabela oferowanych wielkości barier drogowych U-14e.

Model Wysokość Długość
EROAD 5 0,5 m 1,25 m
EROAD 8 0,8 m 1,45 m
  • Łatwość transportu dzięki możliwości wkładania jednej bariery w drugą,
  • Mniejsze ryzyko uszkodzeń eksploatacyjnych (separatory nie leżą jeden na drugim, lecz wsunięte jeden w drugi),
  • Niska waga ułatwia instalację separatorów.
  • Dowolna kolorystka oprócz standardowej czerwonej i białej,
  • Odporność na promieniowanie UV,
  • Odporność na czynniki atmosferyczne i chemiczne,
  • Redukcja uszkodzeń pojazdu podczas zderzenia z nimi oraz jednoczesna absorpcja części energii, dzięki właściwościom użytego materiału do budowy barier drogowych i ich konstrukcji.
  • Bariery drogowe podlegają 100% recyklingowi zużytych wyrobów i ponownemu wykorzystaniu surowca.
  • Rozdzielenia pasów o przeciwnych kierunkach ruchu,
  • Oddzielenia pasów ruchu dla pojazdów komunikacji zbiorowej,
  • Wyznaczenia toru jazdy pojazdów,
  • Wyznaczenia zawężonych pasów ruchu,
  • Wyznaczania krawędzi jezdni,
  • Przeciwdziałania niepożądanemu/niekontrolowanemu przejeżdżaniu na powierzchnie wyłączone z ruchu, ciągi piesze i rowerowe,
  • Podczas zabezpieczania imprez masowych.