Zbiorniki mobilne na olej napędowy, opałowy, AdBlue

Mobilne zbiorniki na paliwo – trwałe, bezpieczne i gotowe do pracy w terenie. Wyposażone w pompy, liczniki i zawory umożliwiają precyzyjną kontrolę tankowania.
Niezastąpione w transporcie, budownictwie i rolnictwie – tam, gdzie mobilność to podstawa.

zbiornik-na-paliwo-Metria-On-250l_wymiar

Pojemność – 250 L

zbiornik-na-paliwo-Metria-On-460_wymiar

Pojemność – 460 L

zbiornik-na-paliwo-Metria-On-600_wymiar

Pojemność – 600 L

Zbiornik Eko Truck (zbiornik mobilny) przeznaczony jest do przewożenia i dystrybucji olejów (nie handlowych) należących do grupy cieczy palnych III klasy niebezpieczeństwa pożarowego tj. produktów naftowych o temp. zapłonu powyżej 55°C, w tym oleju napędowego, biodiesla o zawartości bioestrów do 7%. Zbiornik wykonany jest zgodnie normą „ Europejska Umowa ADR 2017” pod nadzorem TDT– Transportowego Dozoru Technicznego. Zbiornik jednopłaszczowy, z polietylenu PE-HD stabilizowanego UV. Do zbiornika montowana jest klapa zabezpieczona zamkiem. Pod klapą znajduje się osprzęt dystrybucyjny.

Dostępne pojemności: 250, 460, 600 litrów, które stanowią 95% całkowitej pojemności

zbiornik na paliwo 250 l,
zbiornik na paliwo 460 l,
zbiornik na paliwo 600 l

Dodatkowe wyposażenie może obejmować izolację termiczną zbiornika wewnętrznego, a także ogrzewanie, zapobiegające zamarzaniu cieczy w niskich temperaturach (w temperaturze poniżej -11,5 °C płyn ulega procesowi krystalizacji który wywołuje wiele problemów natury technicznej, przez co nie nadaje się do użycia i dystrybucji).

Oferujemy przenośne zbiorniki na AdBlue®  jednopłaszczowe wolnostojące, przeznaczone do magazynowania i dystrybucji 32,5% wodnego roztworu mocznika. Zbiorniki AdBlue® mogą być wyposażone w kompletny układ wydawczy z pompą, licznikiem wężem i nalewakiem.

Produkujemy zbiorniki  na paliwa o pojemności od 2500L do 9000L 

Co to jest AdBlue ?

AdBlue® to handlowa nazwa 32,5% roztworu mocznika, który jest stosowany w układach wydechowych samochodów dostawczych i ciężarowych. Zastosowanie tej substancji pozwoliło w znacznym stopniu zmniejszyć emisję szkodliwych tlenków azotu. Technologia SCR polega na przekształcaniu tlenków azotu w nietoksyczny azot i parę wodną – w katalizatorach wykorzystujących amoniak jako reduktor. W związku z tym, że amoniak jest substancją niebezpieczną, i w transporcie drogowym jego zastosowanie jest ograniczone. W pojazdach użytkowych stosuje się nietoksyczny, bezwonny 32,5% wodny roztwór mocznika czyli AdBlue®.

Pod kontrolą układu sterowania silnikiem roztwór mocznika AdBlue®, przechowywany w odrębnym zbiorniku, jest dozowany w pożądanych ilościach do strumienia gorących spalin. Pod wpływem wysokiej temperatury gazów wydechowych roztwór mocznika rozkłada się na amoniak i dwutlenek węgla. Amoniak reaguje następnie z tlenkami azotu tworząc wolny azot i parę wodną. Zastosowanie tego płynu ma więc pozytywny wpływ na nasze środowisko.

W ofercie firmy METRIA znajdziesz wiele rodzajów zbiorników na różnego rodzaju chemikalia – zbiorniki na AdBlue®, olej, wodę.