Zbiorniki mobilne na olej napędowy, opałowy, AdBlue
Oferujemy przenośne zbiorniki na AdBlue®,, dwupłaszczowe i jednopłaszczowe wolnostojące, przeznaczone do magazynowania i dystrybucji 32,5% wodnego roztworu mocznika. Zbiorniki AdBlue® mogą być wyposażone w kompletny układ wydawczy z pompą, licznikiem wężem i nalewakiem.
zbiornik na paliwo 250 l,
zbiornik na paliwo 460 l,
zbiornik na paliwo 600 l
Dodatkowe wyposażenie może obejmować izolację termiczną zbiornika wewnętrznego, a także ogrzewanie, zapobiegające zamarzaniu cieczy w niskich temperaturach (w temperaturze poniżej -11,5 °C płyn ulega procesowi krystalizacji który wywołuje wiele problemów natury technicznej, przez co nie nadaje się do użycia i dystrybucji).
Produkujemy zbiorniki do AdBlue® o pojemności od 2500L do 9000L (zdjęcia, zbiorniki na Ad Blue® – 2500L, 3500L, 5000L, 9000L – poniżej).
Zbiornik Eko Truck przeznaczony jest do przewożenia i dystrybucji olejów (nie handlowych) należących do grupy cieczy palnych III klasy niebezpieczeństwa pożarowego tj. produktów naftowych o temp. zapłonu powyżej 55°C, w tym oleju napędowego, biodiesla o zawartości bioestrów do 7%. Zbiornik wykonany jest zgodnie normą „ Europejska Umowa ADR 2017” pod nadzorem TDT– Transportowego Dozoru Technicznego. Zbiornik jednopłaszczowy , z polietylenu PE-HD
stabilizowanego UV. Do zbiornika montowana jest klapa zabezpieczona zamkiem. Pod klapą znajduje się osprzęt dystrybucyjny.
Dostępne pojemności: 250, 460, 600 litrów, które stanowią 95% całkowitej pojemności
Co to jest AdBlue ?
AdBlue® to handlowa nazwa 32,5% roztworu mocznika, który jest stosowany w układach wydechowych samochodów dostawczych i ciężarowych. Zastosowanie tej substancji pozwoliło w znacznym stopniu zmniejszyć emisję szkodliwych tlenków azotu. Technologia SCR polega na przekształcaniu tlenków azotu w nietoksyczny azot i parę wodną – w katalizatorach wykorzystujących amoniak jako reduktor. W związku z tym, że amoniak jest substancją niebezpieczną, i w transporcie drogowym jego zastosowanie jest ograniczone. W pojazdach użytkowych stosuje się nietoksyczny, bezwonny 32,5% wodny roztwór mocznika czyli AdBlue®.
Pod kontrolą układu sterowania silnikiem roztwór mocznika AdBlue®, przechowywany w odrębnym zbiorniku, jest dozowany w pożądanych ilościach do strumienia gorących spalin. Pod wpływem wysokiej temperatury gazów wydechowych roztwór mocznika rozkłada się na amoniak i dwutlenek węgla. Amoniak reaguje następnie z tlenkami azotu tworząc wolny azot i parę wodną. Zastosowanie tego płynu ma więc pozytywny wpływ na nasze środowisko.