Zbiornik stacjonarny na paliwo, olej napędowy 1000L

Zbiornik na olej napędowy Metria 1000 L
Zbiornik na olej napędowy Metria 1000 L - wymiary

Zbiornik stacjonarny na paliwo, olej napędowy 1000 L Eko Fuel Tank przeznaczony jest do przechowywania i wewnątrzzakładowej dystrybucji olejów należących do grupy cieczy palnych III klasy niebezpieczeństwa pożarowego tj. produktów naftowych o temp. zapłonu powyżej 55°C, w tym oleju napędowego. Zbiornik wykonany jest zgodnie z normą PN-EN 13341:2005+A1:2011 pod nadzorem UDT – Urzędu Dozoru Technicznego. Zbiornik zaprojektowany jest jako konstrukcja samonośna, dwupłaszczowa, z polietylenu PE-HD stabilizowanego UV. Do zbiornika zewnętrznego montowana jest szczelna szafa dystrybucyjna (z PEHD) z drzwiami zabezpieczonymi dwoma zamkami. W szafie znajduje się osprzęt dystrybucyjny oraz systemy monitorujące.

Dostępne pojemności: 1000, 1500, 2500, 5000 i 9000 litrów.

Wyposażenie

W skład kompletnego urządzenia z systemem dystrybucji wchodzi:

1. Zbiornik dwupłaszczowy z szafą dystrybucyjną (zabezpieczona dwoma zamkami).
2. System dystrybucyjny, w skład którego wchodzi:

Dystrybutor rozwiązanie standardowe:

  • Pompa 58l/min
  • Filtr paliwa 10 µm
  • Analogowy licznik pomiaru wydanego paliwa (odczyt bieżący + narastający)
  • Zegarowy wskaźnik poziomu paliwa
  • Wąż tłoczny 6 m

Możliwa zmiana konfiguracji wyposażenia dystrybutora:

  • Liczniki elektroniczne – różne klasy dokładności pomiaru
  • Pompa typ 72l/min, 120l/min, 140l/min
  • Filtr obudowa przezroczysta (szklanka), / filtr separator
  • Wąż tłoczny 8m, 10m, 12m, 15m
  • Zwijadło węża tłocznego
  • Systemy zarządzania rozchodem paliwa

3. System monitorujący w skład którego wchodzi:

  • czujnik monitorujący przestrzeń międzypłaszczową (kontrola przecieku),
  • sonda poziomu paliwa.
  • nadajnik współpracujący z czujnikiem oraz sondą
  • odbiornik z wyświetlaczem

4. Czujnik maksymalnego poziomu. Urządzenie składa się z sondy umieszczonej w górnej części zbiornika wewnętrznego i wtyczki, którą należy podłączyć do układu sygnalizującego przekroczenie maksymalnego poziomu lub też automatycznie wyłączającego pompę rozładunkową na cysternie samochodowej. Urządzenie chroni zbiornik przenośnego dystrybutora przed przepełnieniem i przelaniem podczas rozładunku.

5. Odpowietrznik w zbiorniku wewnętrznym.

6. Pokrywa rewizyjna w zbiorniku wewnętrznym o średnicy 4”.

7. Pokrywa rewizyjna w zbiorniku zewnętrznym, 16”.

8. Wlew w postaci dwucalowego króćca umożliwiającego uzyskanieszczelnego połączenia z cysterną dostawczą.

9. Uziemienie wyprowadzone na zewnątrz obudowy dystrybutora.

Każdy zbiornik dwupłaszczowy standardowo posiada osprzęt zgodnie z wymaganiami normy:

  • zabezpieczenie przed przelaniem zbiornika GOK
  • zawór odpowietrzający
  • sonda monitorująca przestrzeń między płaszczami (sygnalizacja na wypadek rozszczelnienia)
  • eurozłącze VK 50

Wyposażenie może być różne w zależności od zakupionej opcji Eko Fuel Tank.